טלפון פייסבוק

תמיכה טכנית

תמיכה טכנית לעסקים


חברות הנותנות שירותי מחשוב, מציעות, בין היתר, תמיכה טכנית לעסקים: תמיכה טכנית לציוד המחשוב במשרד. תמיכה טכנית לארגונים נחלקת לשניים: תמיכה טכנית על ידי יחידת מחשב הקיימת בארגון, או תמיכה טכנית המסופקת באמצעות חברה חיצונית - מיקור חוץ.


Help desk

בנוסף, קיימת אפשרות של תמיכה טכנית מרחוק או בלעז: help desk. שירותי ה- help deskמספקים ומרכזים מידע לאנשי המקצוע השונים. רוב שירותי ה- help desk מתייחסים לתמיכה טכנית מרחוק. תמיכה מסוג זה היא טלפונית ומתבצעת באמצעות שליטה מרחוק. האיש הטכני היושב במוקד החברה, נותן מענה טלפוני מהיר ומקצועי תוך כדי השתלטות מרחוק לבעיות ותקלות טכניות בארגון. לא כל החברות המספקות שירותי מחשוב לארגונים/לעסקים, מספקים שירותי תמיכה מרחוק.


תמיכה טכנית ותחזוקה שוטפת

תמיכה טכנית ותחזוקה שוטפת הכרחיות לתפקוד תקין ורציף של סביבת המחשוב בארגון. ניתן לבחור את רמת השירות המתאימה לצרכי הארגון, כגון פתרונות IT, שירותי תמיכת תוכנה ועוד. שיבוץ טכנאים ואנשי SYSTEM זמניים או קבועים בארגון הוא דבר שבשגרה. הדבר יחסוך בעלויות הארגון ובהוצאות מיותרות. נותני שירותי מיקור החוץ ישתלבו בכל עסק/ארגון וישמשו כאנשי מחשבים של הארגון, יתנו מענה מהיר ויטפלו בתקלות.


מערכת ניהול קריאות

קיימת אפשרות לעבוד עם מערכת ניהול קריאות – מערכת ידידותית ונוחה למשתמש, מבוססת מיקום, שמטרתה שיפור מערך השירות בארגון, ומענה לקריאות שירות באופן מהיר ומסודר. בפועל, הלקוח פותח קריאה על תקלה באמצעות הקלדת פרטים מזהים, הקריאה מוזנת במערכת ומתקבלת אצל טכנאי לצורך טיפול. לאחר התמיכה הטכנית שהעניק הטכנאי ללקוח, מעדכן הטכנאי את סטטוס הקריאה, כלומר האם הקריאה עדיין בטיפול, האם הסתיים הטיפול וכו'.



חזרה לכל המאמרים