טלפון פייסבוק

שעון נוכחות אינטרנטי

שעון נוכחות


שעוני נוכחות עובדים אוספים נתונים יומיים של דיווח שעות כניסה ויציאה ממקום העבודה, ועל משך עבודתם. לרוב, השעונים נמצאים פיזית בארגון עצמו, בכניסה למשרד/לעסק. מאידך, קיים שעון נוכחות סלולרי לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון הנייד מאתר הלקוח או מהשטח. החתמת נוכחות מהשטח על ידי אפליקציה ייחודית, קלה וידידותית למשתמש. שעון נוכחות סלולרי יעיל ביותר לארגונים בהם עובדים טכנאים בשטח, עובדים לפי שעות ופרויקטים, יועצים חיצוניים וכדומה. שעון נוכחות מסוג זה מאפשר שקיפות בין העובד למעביד וחוסך התעסקות מיותרת ומסורבלת בדיווחי שעות.


מערכת שעון נוכחות עובדים CheckIT

מערכת שעון נוכחות עובדים מבית אלגומה סיסטמס, מחליפה את שעון הנוכחות הקיים בארגון או נלווית אליו כמוצר משלים. שעון נוכחות זה נותן פתרון לכל הקשור לדיווח שעות העובד מחוץ לחברה (באתר הלקוח, למשל), ולספק דו"חות מבוססי מיקום ששעון נוכחות רגיל אינו יכול לספק. שעון נוכחות אינטרנטי אפליקטיבי מתאים ללקוחות עסקיים בלבד בארגונים קטנים, בינוניים וגדולים. האפליקציה מותאמת למערכות ההפעלה של אייפון ושל אנדרואיד ואין צורך בתשתית מיוחדת או בהתקנת תוכנה. אצלנו לא תמצא שעון נוכחות פשוט, אלא מערכת שעות נוכחות ייחודית ובעלת יתרונות רבים.


שעון נוכחות אינטרנטי - יתרונות

לשעון נוכחות אינטרנטי יתרונות רבים והוא נותן מענה שאינו מספק שעון נוכחות רגיל המותקן במשרד או בארגון. שעון נוכחות CheckIT מבוסס מיקום, וניתן לקבל התראות קוליות בזמן אמת. מערכת CheckIT מתממשקת עם שעוני נוכחות קיימים כגון שעונים עם טביעת אצבע, כרטיסי קרבה, כרטיס מגנטי ועוד. בנוסף, הממשק ייחודי וידידותי למשתמש. (ממשק הלקוח וממשק הניהול). יתרון נוסף למערכת, הוא אפשרות דיווח הוצאות שונות כגון נסיעה, אשל ועוד. הנתונים המתקבלים המערכת שעון נוכחות CheckIT נשמרים במערכת האינטרנטית ובכל רגע נתון, יכולים המנהלים בארגון לצפות בהם.




חזרה לכל המאמרים