טלפון פייסבוק

מערכת ניהול קריאות

מערכת ניהול


חברות המייעלות וממקסמות את מערך השירות שלהן והופכות אותו למרכז רווח, הן חברות בצמיחה. ניצול נכון ויעיל של כוח האדם והמשאבים העומדים לרשות המערכת, יניב שירות איכותי ללקוח ויקטין הוצאות. על מנת לנהל נכון את מערך השירות, לחסוך בהוצאות כספיות מיותרות לחברה, לשמור על הלקוחות ולייעל את תהליכי העבודה, רצוי ומומלץ לרכוש תוכנה לניהול קריאות שירות, המאפשרת ניהול יעיל ואפקטיבי של קריאות שירות ונגישות מכל מקום ומכל מכשיר (מחשב, סלולר, טאבלט). המערכת מנהלת את מערך השירות וקריאות השירות בארגון ועוקבת אחר סטטוס הטיפול בקריאה ואופן הטיפול בה עד לסגירתה. המערכת הינה אינטרנטית ואינה דורשת התקנה מקומית. בעלי ההרשאות המתאימות יוכלו לפתוח קריאות שירות לנותן השירות באופן מקוון.


תוכנה לניהול קריאות שירות - CheckIT



מערכת ניהול קריאות שירות CheckIT מבית אלגומה סיסטמס, פותחה לצורכי רישום, תיעוד וניהול של כל קריאות השירות המתקבלות בארגון, במטרה לייעל, לארגן ולשפר את מערך השירות בארגון. תוכנה לניהול קריאות שירות CheckIT מאפשרת ניהול, צפייה ופיקוח בדו"חות מכל מקום ובכל עת. מדובר במערכת מתקדמת של ניהול קריאות שירות, ידידותית למשתמש וקלה להפעלה. המערכת אינה מצריכה התקנה במחשב, והיא אפליקטיבית. מותאמת למחשב ולמכשירים סלולריים כאחד. מערכת ניהול קריאות CheckIT מיועדת לארגונים המנהלים רישום של קריאות שירות/טכנאים אשר ברצונם לשפר ולייעל את זמן התגובה, מערך השירות וגם לצורכי גיבוי המידע, איתורו והפקת דו"חות.


מערכת ניהול קריאות - יתרונות



מערכת קריאות שירות CheckIT ידועה ביתרונותיה הרבים. היא ידידותית וקלה למשתמש וניתן לאתר באמצעותה מידע באופן מהיר, הכולל מידע על קריאות ישנות (באמצעות חיפוש פנימי). המערכת מתריעה לגבי טיפולים וקריאות ובעלת אפשרות לגישה מרחוק ומכל מקום בעולם. היא תורמת לניהול מהיר, קל ויעיל של קריאות שירות בארגון. בנוסף, מערכת קריאות שירות CheckIT דינמית ומאפשרת שינוי בכל עת ואין צורך בהתקנת תוכנה. מערכת ניהול CheckIT, מערכת הניהול המתקדמת לעסק שלך.

חזרה לכל המאמרים